Support
Jouw kennispartner
altijd beschikbaar!
Hoe we dat doen? Dat doen we met behulp van onze community, helpdesk, veelgestelde vragen en persoonlijke ondersteuning van ons Customer Succes Team!
-1.jpg)
We helpen jou en je collega’s graag om optimaal gebruik te maken van onze software
Hoe we dat doen hebben we hieronder op een rij gezet:
Het Support-portal
Gebruikers van Visma eAccounting Accountancy hebben toegang tot ons Support-portal. Daarnaast is het portal uitgebreid met de Idea Zone, waar je suggesties voor nieuwe functionaliteit kunt geven en je stem kunt uitbrengen. Dit geeft jou als gebruiker invloed op de ontwikkeling van Visma eAccounting, nóg een reden om gebruik te maken van het Support-portal.
Als je nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van het Support-portal, meld je dan eenmalig aan. Daarna vind je het portal als een tegel onder home.visma.com. Ook alle eindklanten met eAccounting Standaard of Factureren toegang tot de Support-portal.
.jpg)
Accountancy-community
Als lid ben je altijd als eerste op de hoogte van alle productontwikkelingen die het werken met eAccounting Accountancy nog prettiger maken. Je vindt er tips en trucs, antwoorden op veelgestelde vragen, informatie over trainingen en nieuws. Via het forum kan je vragen stellen aan branchegenoten én aan de experts van Visma. Je vindt de community via home.visma.com.
Registreer je eenvoudig eenmalig om deel te nemen.Er verschijnt direct een nieuwe tegel naar de community op je Visma homescherm voor gemakkelijke navigatie. Je bent klaar om posts van anderen lezen, te reageren en zelf berichten posten! Vergeet niet om je direct te abonneren op e-mailupdates, zodat je direct weet of er nieuws is over voor jouw relevante onderwerpen.
Graag tot snel op de Accountancy-community!

Veelgestelde vragen
Bekijk ook altijd de Veelgestelde vragen van onze klanten (onderdeel van onze Accountancy-community). Kies een onderwerp waarover je meer wilt weten.