Alles binnen één platform met servicemanagement
Help jouw klanten met servicemanagement en selfservice-opties voor het efficiënter voeren van de administratie.

Verhoog klanttevredenheid met effectief servicemanagement - Begin vandaag!
.png)
Verbeterde werkprocessen voor klant én kantoor door (online) samenwerken
Online samenwerken met je klanten biedt tal van voordelen, zoals geautomatiseerde gegevensverwerking, een kleinere kans op fouten, snellere rapportages en een centraal toegankelijk online documentenarchief. Dit zorgt voor direct inzicht in klantcijfers, waardoor je sneller en beter advies kunt geven.
Hoewel het opzetten van digitale samenwerking uitdagingen met zich mee kan brengen, zijn er twee belangrijke uitgangspunten om succes te garanderen: zorg dat je klant duidelijke voordelen ervaart, en optimaliseer je eigen processen om efficiënter te werken en meer te bereiken in minder tijd.

Speel in op de specifieke behoeften jouw klanten
Met Visma eAccounting Accountancy werk je online met je klanten samen in één online platform. Vanuit jouw accountancybeheeromgeving schakel jij eenvoudig administraties of klanten aan op hun eigen eAccounting-abonnement of aanvullende diensten. Het delen van gegevens tussen jou en je klanten wordt nog eenvoudiger, waardoor je efficiënter kunt samenwerken.
Maar niet alle klanten hebben dezelfde servicebehoefte, en daar speelt Visma eAccounting op in. Een deel van je klanten wil bijvoorbeeld alleen facturen zelf kunnen versturen, terwijl een ander deel zelf de volledige dagelijkse financiële administratie wil beheren.
Met Visma eAccounting bieden we flexibele oplossingen die precies aansluiten bij de verschillende wensen van jouw klanten. Verken onze verschillende opties en prijzen om de juiste keuze te maken die past bij de specifieke behoeften van jouw klanten!
De prijzen voor jouw klanten
Starter
6
EUR per maand
-
Volledige administratie van je klanten beheren
-
Je klanten kunnen zelf bonnen en facturen inscannen
Factureren
10
EUR per maand
-
Onbeperkt facturen maken en verzenden
-
Visma eAccounting App
-
Periodieke facturen automatisch versturen
-
Herinneringen maken en versturen
-
Visma eAccounting App
Standaard
25
EUR per maand
-
Alle functies van Factureren plus:
-
Klanten beheren eigen administratie
-
Btw en ICP aangifte maken en versturen
-
Periodieke rapportages
-
Kas/Bank
-
Inkoopfacturen boeken
-
Visma eAccounting App
Pro
34
EUR per maand
-
Alle functies van Standaard plus:
-
Financial Overview
-
Verkoopfacturen verdelen
-
Saldo grootboek zichtbaar
Begin met Touchless Boekhouden!
Jouw servicegesprek - jouw verdienmodel
Signaleer je dat je klant behoefte heeft aan aanvullende functionaliteit, zoals het goedkeuren van inkoopfacturen of het automatisch verwerken van bankmutaties?
Rapportages en dashboards
Geef klanten realtime inzicht in hun financiële positie met het onderdeel Financial Overview en help ze beter onderbouwde beslissingen te nemen.
Documenten delen
Documenten deel en bewaar je veilig en snel online. Hiermee wordt de zoektocht naar papieren documenten zowel op kantoor als bij de klant verleden tijd.
Directe bankkoppeling
Nauwelijks nog omkijken naar bankmutaties en betalingen met deze koppeling voor klanten met rekeningen bij ABN-AMRO, asn-bank, bunq, ING, knab, Rabobank, RegioBank, SNS, Triodos Bank en Van Lanschot Kempen.
Goedkeuring van inkoopfacturen en btw-aangiftes
Voor klanten die openstaande facturen, onkostendeclaraties en betalingen efficiënter willen verwerken (Ook mogelijk met de Visma eAccounting app).
Scannen en uploaden bonnen en facturen
Klanten kunnen met een gratis app op hun telefoon een foto maken van facturen en bonnen, waarna deze direct aan de boekhouding worden toegevoegd
Offertes & Orders
Snel professionele offertes maken en versturen en deze omzetten in een order, of direct in een factuur. Zonder dat je de gegevens opnieuw hoeft in te voeren. Dat bespaart je klant veel tijd en helpt hem het overzicht te behouden.
Meer details en uitbreidingen
Met Visma eAccounting Accountancy kies jij hoe je de online samenwerking met diverse klanten invult vanuit één samenwerkingsplatform en met diverse handige apps.