Choose language

Sluit je klant binnen 5 minuten aan op Visma eAccounting

1117_square

Laat jouw klanten direct snel en effectief starten met Visma eAccounting!

Volg onderstaande stappen en maak binnen vijf minuten een Visma eAccounting-licentie voor je klant aan. Om je nog verder te ondersteunen, bieden we een handige hand-out aan waarin precies staat met gedetailleerde instructies voor je klant, zodat ze snel up & running zijn.

Heeft je klant hulp nodig? Geen probleem! Ons toegewijde Visma eAccounting-supportteam staat altijd klaar om je klant te ondersteunen. Op deze manier ontzorgen we jou als kantoor volledig! Bovendien staat ons team ook altijd klaar om eventuele vragen van jou als kantoor te beantwoorden.

Laten we beginnen!

In drie stappen een licentie aanmaken

concern

Stap 1: Schakel de samenwerking in

Vanuit Visma Advisor wordt de eAccounting samenwerking geactiveerd. Volg hiervoor de stappen uit de supportvideo.

 

eAccounting-Integration-Visma-icon-svg

Stap 2: Doorloop de start wizard

Hier voer je de basisgegevens van de administratie in. Na het doorlopen van de Start wizard wordt de administratie aangemaakt.

TIP: We raden aan om eerst een sjabloonadministratie in te richten. De bedrijfsinstellingen, boekstukcoderingen, rekeningschema e.d. kunnen daarmee worden gekopieerd naar nieuwe administraties.

Hiervoor moet de sjabloonadministratie als sjabloon worden aangemerkt door in eAccounting het vinkje aan te zetten bij  “Gebruik de instellingen van dit bedrijf als sjabloon” via Instellingen - Bedrijf - tabblad Algemeen.

Bij een volgende nieuwe administratie kan in de eerste stap van de Start wizard gekozen worden om de instellingen te kopiëren van de sjabloonadministratie.

Herinnering-direct-Visma-eAccounting-icon-svg

Stap 3: Vul de beginbalans in

In Visma eAccounting vul je via:

  • Instellingen - Boekjaren en Openingsbalans de beginbalans in.

Nu kan je klant zelf aan de slag!

Deel één van de onderstaande hand-outs met je klant

Heb je een (support)vraag?

Voer eenvoudig via de Support-portal je supportverzoek in en het wordt direct doorgezet naar de juiste collega. Dat bespaart een hoop tijd én je hebt sneller antwoord. Vragen stellen via de mail is hierdoor niet meer mogelijk!

Instellen van het Support-portal in jouw beginscherm? Log eenmalig in met je Visma account en daarna vind je onder home.visma.com jouw nieuwe tegel terug!